메뉴 건너뛰기

XEDITION

Spo, Lei & Hea

Lucinda Fodboldtrøjer WillaTee

JerryMayon60126221737 2019.02.01 17:03 조회 수 : 69

Roma trøjer

Efter deres Copa del Rey-eliminering i hænderne på Leganes er tingene næppe blevet værre på Estadio Santiago Bernabeu, med spørgsmål der er taget op af Zinedine Zidanes beslutninger for sent, men den franske coach har sagt, at hvis han troede, at hans budskab ikke var t arbejder, han ville forlade straks.
7-1 sejren over Deportivo La Coruna ser ud til at have været noget af en rød sild med Los Blancos, der straks glider til et andet hjem nederlag, deres fjerde af sæsonen, og de står psg trøjer nu over for en hård sammenstød med højtflyvende Valencia.
Hvis jeg troede, at min besked ikke fungerede, ville jeg forlade i morgen, forklarede han i sin pre-match pressekonference.
I fodbold er der gode og dårlige øjeblikke, det jeg har er et ønske om at ændre situationen.
Jeg føler mig stærkt over dette, ellers ville der være et problem.
I betragtning af at klubben vandt det første roma trøjer ben hjemmefra, er der en lille forklaring på, hvordan de kollapsede foran deres egne fans endnu en gang, selvom den tidligere Juventus midtbanespiller tog det fulde ansvar.
Problemet havde ikke sikret progression med vores sejr i det første ben, indrømmede han. Måske gav jeg ikke spillerne nok motivation.
Jeg er den eneste der ser positive ting, og der er nogle, og jeg siger ikke bare dette for at beskytte mig leverkusen trøjer selv.
Zidane har været kraftfuld og har været stærk i forhold til sin overførselspolitik, især fordi der er et klart behov for forstærkning, har han gjort det klart, at han ikke vil have en enkelt januar underskrift, og det er en politik, han står ved.
Jeg beklager ikke noget om holdets planlægning, fortalte han. Da jeg signerede før starten af ​​sæsonen, var jeg tilfreds med denne gruppe.
Det er en ung troppe, der skal lære, men jeg er fuldt ud med dem.
Efter at have set et skridt til Kepa Arrizabalaga stall midt i negative resultater, undrer mange, hvor længe Florentino Perez tålmodighed vil vare, men det er ikke noget, der er alt for meget om den franske træner.
Hvis jeg kunne gå tilbage til sommeren, ville jeg stadig gøre de samme beslutninger, bekræftede han.
Jeg ved, jeg har støtte fra klubben og af præsidenten.

AltatwIdd fotbollströjor barn AugustaPi
KariRider billige fotballdrakter Felicitas
TaraJasso fotbollströjor barn LeonardTo
SondraWil maglie calcio poco prezzo ChassidyW
AlphonseS fotbollströjor LuigiMarq
DeannaxbX fußballtrikot kinder TabithaBe
위로