메뉴 건너뛰기

XEDITION

Spo, Lei & Hea

Francis Billige Fodboldtrøjer Veroniqu

GertrudeValerio 2019.02.01 13:55 조회 수 : 69

Leverkusen trøjer

Celtic har fortalt fans, der forstyrrede minutets stilhed for at fejre Remembrance Sunday før 4-1-sejren over Ross County, de har flovede klubben og er ikke velkommen til spil i fremtiden.
Det var et lille mindretal af rejsende fans i et publikum på 6.042, der fik sig til at høre, men der var hørlige boos fra hele stadion i starten samt afslutningen af ​​kampen.
Klubben sagde i en erklæring: Stilheden blev uklanderligt observeret af det overvældende flertal af vores fans, som det altid er. dortmund trøjer Det er klart, at vi er skuffede over, at en håndfuld individer har valgt at skamme klubben og vores tilhængere på denne måde. Disse personer er ikke velkomne på Celtic.
Ronny Del, den keltiske leder, erklærede også sin skuffelse over fortalernes handlinger. Del sagde: Jeg er skuffet over det. Det er noget, klubben måske siger noget om, men det er personligt skuffende.
Spurgt om det overraskede ham, sagde han: Ja, selvfølgelig. Jeg kommer fra Norge, og jeg ved ikke for meget om disse ting, men det er noget, klubben skal håndtere.
Celtic fans havde meget at juble over i løbet af kampen som en quick-fire dobbelt efter pausen fra Leigh Griffiths efter Tom Rogics første halvdel åbner sætte hjemmets side til en kommende fører. Tony Dingwall trak et mål tilbage til værterne, men Nir Bitton gjorde det fire for at genskabe mesterens seks-punkts bly over hjerter øverst på bordet.
Del og hans spillere var blevet hårdt kritiseret efter 2-1 Europa League nederlag til norsk side Molde på Celtic Park holdt dem i bunden af ​​Gruppe Fodboldtrøjer Børn A med kvalifikation håber skadet sandsynligvis repareres, og den tidligere Stromsgodset manager sagde: Det er altid vigtigt at hoppe tilbage.
Det er svært mentalt at komme over torsdag og være klar til kampen om søndagen. Vi gjorde det på en meget god måde og scorede nogle fine mål og fik tre point, og det er meget godt. Det glædeligtste er først og fremmest vi vandt, det er det vigtigste, og at vi scorede fire mål. Til sidst styrede vi det, spillede spillet ud, og det var chelsea trøjer det behagelige.
Del var tilfreds med det ekstra ønske han havde bedt sine spillere om at vise. Jeg føler, det var bedre, sagde han. Når det er sagt, er der nu en masse trætte drenge i det omklædningsrum. Det vil være godt at have dage for spillerne at få lidt hvile [under den internationale pause] og gøre sig klar til anden fase i hver konkurrence.
Der var noget overraskende for Celtic fans, da Carlton Cole - den 31-årige tidligere West Ham-angriber, der for nylig blev underskrevet af Dela som friagent - var på bænken, men den keltiske leder modstå fristelsen til at få ham til at lave hans debut.
Han har ikke trænet så meget endnu, sagde Del. Det var godt at have ham på turen og i omklædningsrummet, så han kan lære at vide endnu mere, hvordan vi gør ting på kampdagen.
Ross County manager, Jim McIntyre, rued savnede chancer, med angriber Liam Boyce overskriften forbi stolpen og Martin Woods undlod at få nok på hans skud, da spillet var goalless.
Han sagde: Jeg tror ikke, det var en 4-1, det er helt sikkert. Der var pivotale øjeblikke i spillet. Celtic viste deres kvalitet ved at straffe os, da vi lavede fejl, men vi havde klare muligheder i den kamp, ​​og vi er nødt til at være bedre foran målet - det er så enkelt som det - især når du spiller de øverste sider.
Så skuffet som jeg er med mål indrømmet, var jeg tilfreds med det, vi gik fremad, men den endelige bit manglede.

ShantaeBo maglie calcio CortezDoh
JadaruCjr fußballtrikots kaufen CandiceEf
JoeannCon fodboldtrøjer NiklasHol
Katharina maglie calcio a poco prezzo CornellCa
RomanCola maglie calcio a poco prezzo MittieLop
KaliBauti fussball trikot NidiaGrim
위로