메뉴 건너뛰기

XEDITION

Spo, Lei & Hea

ClayFmt Roma Tröja Jeannie

FredGlover730213 2019.02.01 10:49 조회 수 : 69

manchester city tröja barnBayern tröja

AFC Wimbledon försvarare Darius Charles var nöjd med sidans förmåga att innehålla Rochdales livliga start på tisdagskvällen. Spelet har ett bra läge att sätta mig i League One-avspelningen innan spelet i sydvästra London, men i slutändan kom Dons med en 3-1-seger. Charles, som var enastående på baksidan av Neal Ardleys män, medgav att Dale började kollidera. Gaffer Manchester City tröja Barn berättade för oss innan spelet var en bra sida och de visade att de första 20 minuterna berättade försvararen Get West London.
Så bra som de var, tror jag att vi gjorde det bra att stanna kvar i spelet och se till att vi hade vår form korrekt defensivt. Även om en spelare blev slagen, finns det alltid en annan spelare runt om att Milan Tröja hjälpa mig. Det finns några bollar som blinkade över vårt mål vid den tiden, och som det Liverpool tröjor händer hävdade vi vår dominans.
Faktum är att Dons tävlade in i en 3-0 ledning i början av andra perioden efter Keith Keane sänder på halvtidsslag för bortsidan. Att gå på dem i andra halvleken, men på Samma försiktiga eftersom de kommer att komma till oss, sade Charles. Kredit till Rochdale, de slutade inte. De fortsatte och gick, huffed och puffed, och verkade inte tröttna, vilket visar kvaliteten på dem, och de är där de är i ligan av en anledning. Att få tre mål så snabbt var dock bra. Pojkarna har gjort det redan på Curzon Ashton, sedan mot Bury hemma, men jag spelade inte någon av dessa spel, så det var trevligt att vara en del av det här spelet.

BritneyRe fußballtrikots KarriElmo
Temekaeso fodboldtrøjer FrancineL
LewisOymz fotbollströjor EmersonSa
WilburnGo maglie calcio AlberthaM
http://bookmarksection.com/story.php?title=maglietta-juventus-guillermo NewtonKno JesusThra
MarylinAu fotbollströjor barn AustinSta
위로