메뉴 건너뛰기

XEDITION

Spo, Lei & Hea

HenrySt Barcelona Tröja Dorothea

DanutaSwb77441942 2019.02.01 03:57 조회 수 : 77

chelsea tröjaArsenal tröja

Jason Dasey och Brad Maloney ser fram emot den nionde veckan i Malaysias Super League-åtgärd.
Jason Dasey och Stanley Bernard diskuterar Johor Princes nya roll som FAM-president efter att Tan Sri Annuar Musa drog sig tillbaka från loppet.
Kedah-tränaren Tan Cheng Hoe erkänner att arbetet med att arbeta under den nya fotbollsförbundet i Malaysias president är för svårt att motstå och har gjort sig uppmärksam på att gå med i kronprinsen av Johors revolution.
Den snabbt stigande Kedah-tränaren var slated för att vara assistent till Mario Gomez, som blev handplockad Lazio tröja av kronprinsen som en ny nationell huvudtränare. Men efter att ha begärt ett mer lukrativt erbjudande, kan argentinern inte överta, trots allt.
På tisdag lämnade TMJ dörrkranen för Tan för att komma ombord, och den besvärade tränaren är böjd på att ta upp erbjudandet.
Jag ska lämna det till FAM och Kedah för att lösa denna fråga, sa Tan till ESPN FC.
Det här är den bästa möjligheten för mig att arbeta i den nationella kroppen med TMJ. Jag har redan anfört min uppsägning med Kedah tidigare i veckan och väntar på saker som ska slutföras.
Den homegrown tränaren säger dock att han fortfarande kan vara ansvarig för Kedahs Malaysia Super League hemspel mot PKNS FC på lördag.
Tan har byggt ett arv med Kedah sedan han tog över från David Mitchell Juventus tröja 2014.
Tan Cheng Hoe vann 2016 Malaysia Cup med Kedah, efter att ha tagit dem till finalen för ett andra rakt år.
Och den här säsongen har Kanarieöarna intensifierat Bayern Munche tröja sitt spel några skåror under hans lur. Med viss överdådig besittning och snabb övergångsfotboll har de hållit sig oslagna, med 30 mål i 11 matcher.
Grunden jag har satt är redan där, sa Tan, som ursprungligen spelade ner chanserna att flytta sig från Alor Setar.
Han medger att han inte kommer att få några problem att återvända till den nationella assistent tränaren roll som han antog under K. Rajagobal s regering från 2009-13.
Tan reserverade dock sin åsikt när han frågades om han förtjänade Malaysias bästa jobb.
Den 48-årige s vision att se Malaysia kvalificerar sig till världscupen 2026.
Jag tror att världscupet 2026 är möjligt om vi kan dominera Sydostasien, säger TMJ.
Asien kommer att ges åtta slots för den expanderade turneringen, i motsats till de fyra som erbjuds till kontinenten för 2018 och 2022 turneringar.

DebraBlev fussball trikot JaiSantos
GildaMccu maglie calcio a poco prezzo WillMares
WarrenTvd billige fodboldtrøjer KarenBurg
http://www.advertisingtraining.co.uk/UserProfile/tabid/12112/UserID/4455828/language/en-US/Default.aspx RichReave RemonaLon
Fredrickl fußballtrikot kinder JesusLaTr
SummerZeu billige fotballdrakter LANThanh
위로