메뉴 건너뛰기

XEDITION

Spo, Lei & Hea

AmieGri Arsenal Tröja Barn Leanna

Felicia87D80423896956 2019.02.01 14:12 조회 수 : 72

roma tröja barnRoma tröja barn

Den tidigare Brasilien-tränaren Mano Menezes har avgått som Flamengo-tränare mindre än fyra månader sedan han handlade med laget.
Överraskningsbeslutet kom efter att Flamengo förlorade 2-4 till Paranaense vid Maracana Stadium. Nederlaget gjorde att Flamengo sjönk i rangordningen av 15 av de 20 lagen i ståndpunkten.
Menezes sa att han inte fick spelare som skulle följa sin metod. Spelare och klubbdirektörer erkända att bli överraskad av Menezes beslut.
Vi stängde cykeln i ungefär fyra månader och jag känner att jag Barcelona tröja barn inte kan få ett lag som Juventus tröja barn har en syn på hur fotboll spelas, Menezes berättade för tider på lördag.
Och när en tränare inte kan göra så är det dags att gå.
Menezes hanterar Flamengo sedan juni i 22 matcher. Under den tiden kunde han få sitt lag vann 9 segrar, 6 serier och 7 nederlag. Den fem-tiden brasilianska mästaren har vunnit bara fyra av sina sista fyra matcher.
Jag måste säga PSG tröja barn samma sak om och om igen och fortsätta att göra samma krav, men laget förbättras inte bara. Detta utvecklar inte någonting till deras förväntningar.
Lokala medier rapporterade ett antal spelare som försökte övertala Menezes att vilja ändra sitt beslut i spelarnas omklädningsrum. Men Menezes ber dem att respektera sitt beslut. Högsta klubbarna försöker fortfarande ta reda på den verkliga orsaken bakom tränarens beslut.

RenatoUnd billige fodboldtrøjer LowellCon
NoeWickma fotballdrakter barn SiobhanGa
FreddyLaw maglie calcio a poco prezzo MarylynLa
DonnellSc fotbollströjor KathrinHa
BerthaHag maglie calcio poco prezzo RosettaGl
RuthGriff fussball trikot LillySeym
위로