메뉴 건너뛰기

XEDITION

Spo, Lei & Hea

Katharina Billige Fotballdrakter SangPrec

KatharinaWaddy307031 2019.02.01 04:30 조회 수 : 72

inter milan draktBarcelona drakt

Harry Kane har ikke gitt opp håp om å overhale Mohamed Salah i løpet av Premier League-gullskytelsen, til tross for at han nektet det han følte var hans 25. mål for kampanjen i Tottenhams 2-1-seier på Stoke.
Salah forblir fem mål unna Kane, som har avsluttet de siste to sesongene som toppscorer, etter at Christian Eriksens frispark hadde blitt dømt til å ha gått rett forbi Jack Butland. Kane hevdet målet etterpå, men hevder at med seks spill å spille, kan han beholde sin krone uansett.
Ja, jeg tror fortsatt jeg kan, sa han når han ble spurt om han kunne overgå Liverpool-forwardens tally. Uansett hva som skjer, er det fortsatt spill å gå. Jeg må fokusere på liverpool drakt spillet mitt, jeg kan ikke kontrollere hva han gjør. Åpenbart, som en striker ville det være flott å vinne den gyldne støvelen igjen, og jeg vil fortsette å jobbe hardt fra nå til slutten av sesongen.
Spurs vil på mandag avgjøre om å appellere til lørdagens mål til Eriksen, som hadde gitt dem ledelsen før Mame Biram Diouf utlignet. Kane er overbærende at ballen har børstet skulderen når han hopper for å møte det, selv om noen argumenter med sin kamerakamre er rent lyse, gjør Eriksen sjokkerende slutte å fortsette om målet, mens Kane ga intervjuer etter kampen.
Jeg sverger på datteren mins liv at jeg berørte ballen, men det er ingenting jeg kan gjøre, sa Kane. Hvis de snu chelsea drakt den rundt, snur de om. Hvis de tar mitt ord, tar de mitt ord. Det er hva det er; Det viktigste er at vi vant spillet.
Kane kom gjennom sine første 90 minutter siden et tre ukers skadefeil uten dårlig effekt, og sa at hans høyre ankel føles bra. Gitt at Tottenhams resultater ikke led, kan pause ha vært rettidig, med Kane som tyder på barcelona drakt at han kan begynne at Englands VM-kampanje føles friskere.
«Definitivt», svarte han på forslaget om at han kunne ha vært gunstig. Det skjedde på samme måte i fjor, og jeg kom sterkt tilbake, og det er det jeg prøver å gjøre denne sommeren og ta det inn i VM.
Tottenham møter Manchester City på lørdag med Champions League-fotball i 2018-19 og ser på seg. Deres leder Mauricio Pochettino, som ble den første ikke-europeiske til å overvåke 200 Premier League-spill på lørdag, understreket de fremskritt de har gjort.
For fire år siden da vi signerte, var Tottenhams mål å komme inn i topp fire og komme fram til den nye stadion med et lag som kunne kjempe og være i Champions League, sa han. Jeg tror vi er fremover i det prosjektet, og laget gjør en fantastisk, fantastisk jobb.

GudrunNei maglie calcio bambino JaclynHar
JoshuaPut billige fodboldtrøjer EstebanSt
Jerrodwtj fotballdrakter ShonaBuse
JefferyTu fußballtrikots kaufen ArdisKohn
Vickeycnx billige fodboldtrøjer KlaudiaLe
LucioMeac fodboldtrøjer TrenaaaB
위로