메뉴 건너뛰기

XEDITION

Spo, Lei & Hea

LucileJ Bayern Tröja Yetta

EloyMcneely1458 2019.02.01 14:28 조회 수 : 79

Dortmund tröja

Trots att Real Madrid är utan vinst under lågsäsong är Zinedine Zidane övertygad om att de kommer att vara redo att gå till European Super Cup.
Han tar sin sida till Skopje där Manchester United Napoli Tröja väntar på dem när de återvänder till Europa, eftersom vinnarna i Champions League träffar Europa League-innehavarna.
De Röda Djävlarna är bland de sidor som Los Blancos misslyckades med att övervinna på sin nordamerikanska turné, men Zidane är inte oroad över de här resultaten.
Förhoppningsvis kan vi få vår första seger på onsdag [mot MLS All Stars] men det är inte det viktigaste. Men jag tror att efter dessa fyra matcher kommer vi att bli bra, säger han.
Vi är fysiskt passade, har arbetat väldigt hårt och det har inte skett några dåliga nyheter när det gäller skador så jag Juventus tröjor är inte bekymrad över resultat eftersom jag har sett många bra saker från spelarna.
Zidane insisterade också på att han inte är orolig för de felaktiga frågorna som har virvlat runt Cristiano Ronaldo för det mesta av sommaren och anser att det inte påverkar hans prestationer orimligt.
Folk talar om Ronaldos tystnad Athletic Bilbao Tröja i sommar, men om han har talat, så skulle folk kommentera det. Det viktiga är vad han berättade för mig, tillade han.
Han är lugn och från och med den 5 augusti kommer han att vara tillbaka med oss ​​och vi hoppas att när han gör det kommer det att slutföra detta tema för gott.
Jag tror inte att han kommer att påverkas av någonting som har hänt, tvärtom är han glad för att han vill komma tillbaka till fotboll och förbereder sig på att ha en annan bra årstid.

CelsaShav maglie calcio a poco prezzo Latanyaqa
AstridSti fodboldtrøjer MarianoAc
Florentin fotbollströjor barn ThedaFitc
AVWNorber maglie calcio poco prezzo CarmenFai
JamesEliz fußballtrikots kaufen JosefaDnt
CynthiaCu billige fotballdrakter DemetriaM
위로