메뉴 건너뛰기

XEDITION

Spo, Lei & Hea

LavinaB Lazio Tröja Mazie

EloyMcneely1458 2019.02.01 14:28 조회 수 : 103

arsenal tröjorTottenham Hotspurs Tröja

Guus Hiddink kommer att söka bevis Alexandre Pato behåller sin önskan att fullfölja sin potential och tjäna ett permanent drag till Chelsea när Brasilien framåt rapporterar till tjänst vid sin nya klubb nästa vecka.
Klubben annouced Patos ankomst på en första sexmånaders lånrörelse från korintierna på fredagskväll efter att han deltog i en arbetstillståndshörning i London. Den 26-årige har inte spelat konkurrenskraftigt sedan november när han slutförde ett tvåårigt lån i São Paulo och kommer att kräva ett intensivt träningsarbete på Cobham innan han kan spela en stor roll i första laget. Jag tackar Chelsea för deras stöd och hoppas jag kan betala tillbaka denna tro till klubben och dess fans, sa Pato till klubbens hemsida.
Ändå är Hiddink lika angelägen om att upptäcka om Pato behåller en aptit att trivas tillbaka i en elit europeisk liga, där han haft en första produktiv stavning med Milan tidigare i sin karriär. Jag vill se den önskan i honom, säger Chelseas interimistiska chef. Om han inte hade den önskan skulle han inte ha gjort detta steg för att komma till Premier League. Han skulle ha stannat i Brasilien och livet skulle Barcelona Tröja ha gått på. Så detta ger honom nytta av några tvivel från de senaste åren.
Det är svårt att säga [varför han inte levde upp till sin första potential i Milano]. Du måste veta omständigheterna om varför han inte uppfyllde sitt löfte. Faktiskt, inte lova för att han gjorde det bra i Milano. Snarare, varför tog han inte nästa steg. Därför är det bra att se honom här. Jag hjälper honom att ta det nästa steget, men i slutändan kommer det att vara upp till honom. Han måste göra det. Han är modig för att han kunde ha spelat i Brasilien, där det finns lite mer utrymme att spela din fotboll. Här är tempot högt genom 90 minuter, med mindre utrymme och tid. Så därför måste du respektera sitt beslut att komma hit.
Fotbollsöverföring rykten: Antonio Conte blir Chelsea Juventus tröjor chef?
Chelsea kommer att täcka Patos lön på 30 000 kronor i veckan under hans stavning i klubben, med sin ställning att ses över på sommaren när Arsenal Tröja han bara hade sex månader att löpa sitt kontrakt i korintierna. Framåt hade varit i förberedelser före säsongen vid den brasilianska klubben, med Hiddink medgav att han inte hade sett hans senaste prestanda.
Jag är nyfiken på att se honom på planen de närmaste dagarna, säger Hiddink, som kommer att börja Eden Hazard mot MK Dons på söndag. Vi har varit korta tillgängliga ledare, som inte har [Radamel] Falcao och, regelbundet, Loïc Rémy genom skada. Så jag sa: Låt oss gå för det. Det gröna ljuset var min att underteckna honom, och ett lån är mindre risk för klubben.
Holländaren förutser att Falcao kommer att vara på klubben efter måndags övergångsdatum - Colombianen fortsätter att behandlas på lårskada - fast Rémy, med ett mindre kalvklagomål, skulle kunna flytta om en klubb möter Chelseas värdering. Newcastle, Crystal Palace och Leicester har övervakat sin situation, med Hiddink redo att vända sig till ett ungdomslag framåt, sannolikt Bertrand Traoré, för att täcka om Rémy avgår. Patrick Bamford kommer att gå med på Norwich på lån fram till sommaren.

RudyRicke maglie calcio bambino TabithaJe
AmberXdg fußballtrikots kaufen RosalineF
MaiLamarr fotballdrakter HomerwqY
RainaChee fußballtrikots kaufen Joeiaznpi
AdrianneA billiga fotbollströjor MaggieCop
RudyRicke maglie calcio bambino TabithaJe
위로